تاریخ : چهار شنبه 21 آذر 1397
نویسنده : سهند فرهادی

 

يكي از مهم ترين عوامل موثردر مدل سازي مناسب مو، تحليل چهره است. چرا مدل مو در زیبایی صورت مهم است؟ به عبارت ساده، اگر مدل مو اشتباه برای شکل چهره فردی ایجاد شود، نتیجه آن یک فاجعه است. در حقیقت، حتی اگر یک مدل مو به خوبی کوتاه و قیچی خورده باشد برروی چهره اشتباه شخص نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

از آنجا که مدل مو به طور عمده در مورد شکل وهندسه است. در مورد قرار دادن قاب کامل در برابر چهره فرد برای تعادل و چشم انداز به شکل کلی است.

بسیاری از مردم شکل صورت متمایز دارند. به طور کلی اشکال چهره به شش شکل تقسیم می شود. بیضی شکل، مثلثی شکل، مستطیل، مربع، الماس، و قلب شکل.

اگر نمی توانید با نگاه کردن به یک آینه مدل چهره خود را تعیین کنید، راهی برای چهره وجود دارد که می تواند به شما در جهت درست تعیین چهره خود کمک کند. شما می توانید یک مدل مو را انتخاب کنید که اساسا تضمین شده به چهره شما مناسب باشد. چند گزینه وجود دارد که برای شما معرفی شده است.

اشکال مخ

صورت بیضی شکل

خبر خوب، اگر دارای صورت بیضی شکل هستید چهره شما بسیار آسان است که با آن هر مدل موی که دوست دارید انتخاب کنید. صورت بیضی شکل تقریبا با هر نوع مو و کوتاهی که از طول شانه بلندتر یا کوتاه تر باشد مناسب می باشد

صورت مثلثی شکل

چهره های مثلثی که گاهی اوقات گلابی شکل، نامیده می شوند، با پیشانی کوچک تر و خط شانه گسترده تر شناسایی می شوند. در حالی که تعادل چهره با هر مدل مویی و شکل صورت مهم است، برای این امر سعی کنید تعادل چهره خود را بیشتر کنید، مدل موی که نزدیک گوش ها و حتی پشت گوش ها نگه داشته می شود، به خوبی برای چهره های مثلثی کار می کند. البته، این دستورالعمل فقط نباید به شکل ظاهری بافته شده اعمال شود.  

صورت قلبی شکل

اگر شما یک چهره قلب دارید، باید به هنگام انتخاب یک مدل کوتاه جدید، به شدت مراقب باشید. شما باید توجه و اطمینان حاصل کنید که پایین موی شما و برش آن در قسمت پایین چهره افزوده شود. در حالی که عرض مو را در قسمت بالای چهره خود قرار دهید.


در حالی که برخی استدلال می کنند که چهره های شکل قلب و مثلث معکوس یکسان هستند، در حالی که شباهت ها و تفاوت کلیدی در میان دو شکل وجود دارد. هر دو صورت شکل مثلثی و قلب معکوس، بزرگ هستند. هر دو شکل نیز دارای یک زاویه تنگ می باشند.


با این حال، دستورالعمل های هر دو شکل بیشتر قابل تعویض هستند. توصیه می شود از سبک های شلاق یا چیزهایی با لایه های کوتاه اجتناب کنید، زیرا می توانید چهره ای مثلثی یا قلب شکل معکوس را به راحتی از بین ببرید.

صورت شکل الماسی

آیا چهره ای شکل الماسی دارید؟ اگر صورت شما گسترده تر از گونه ها باشد و در پیشانی و درون فیوژن شما باریک باشد، شما رسما معیارهای الماسی را برآورده کرده اید.
همانند دیگر شکل های صورت، کلید انتخاب شیء مناسب شکل چهره الماس را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: تعادل.

صورت مربعی شکل

اگر یک صورت مربع شکل داشته باشید، این مدل یک سبک وحشی و ظریف، و یک انتخاب فوق العاده خواهد بود. افراد دارای صورت باید به دنبال مدل‌های بلند بروند البته در کناره‌های صورت، مو صاف باشد و خیلی ملایم روی کناره‌های صورت بیاید؛ همچنین مدل‌های ساده که تا زیر شانه بیایند هم می‌تواند برای شما مناسب باشد.

صورت مستطیل شکل

دستورالعمل های چهره های مربعی تقریبا به چهره های مستطیلی نیز اعمال می شود. همانطور که معلوم است، هر چند، این لزوما مورد نیست. پس از همه، آنها دو شکل جداگانه هستند. در حالی که یک جبهه مربعی در هر دو شکل وجود دارد، شکل چهره مستطیلی طولانی و باریک با گونه های برجسته می باشد.



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید